We gebruiken cookies om uw ervaring te verbeteren en het sitegebruik te analyseren.

S
SalesLabel
White LabelAI FunctionaliteitenHoe het werktVoor BureausTarievenBlog
Demo Boeken
  1. Home
  2. Tools
  3. Margin Calculator

Ontdek meer

  • White Label SaaS Platform
  • Tarieven en Plannen
  • Case Studies — Klantresultaten
  • Blog — Laatste Inzichten
S
SalesLabel

SalesLabel

Product

  • White Label
  • AI Functionaliteiten
  • Hoe het werkt
  • Tarieven

Bronnen

  • Blog
  • Woordenlijst
  • Gidsen
  • Packaging Gids
  • Enablement
  • FAQ

Bedrijf

  • Contact
  • Privacybeleid
  • Algemene Voorwaarden
  • Case Studies
  • Carrières

Taal

🇬🇧English🇫🇷Français🇪🇸Español🇩🇪Deutsch🇧🇷Português🇳🇱Nederlands🇮🇹Italiano🇵🇱Polski🇧🇬Български🇳🇴Norsk🇷🇴Română🇹🇷Türkçe

© 2026 SalesLabel. Alle rechten voorbehouden.

Met ❤️ ontwikkeld voor bureaus wereldwijd

Free tool

White-Label Margecalculator

Zie hoeveel winst uw bureau overhoudt bij het doorverkopen van SalesLabel-infrastructuur. Pas de waarden aan — resultaten updaten live.

Uw Cijfers

10 clients

Klanten die u nu bedient

2,500 €

Wat elke klant per maand betaalt

799 €

Uw maandelijkse kosten per klant (SalesLabel vanaf €799/seat)

500 €

Eenmalige onboarding-kosten

2

Klanten die u maandelijks tekent

5 %

% klanten dat maandelijks vertrekt

10 %

% van omzet voor acquisitie

Uw Marges

Maandelijkse omzet
25.000 €
Maandelijkse kosten
−11.490 €
Maandelijkse winst
13.510 €
Brutomarge
68.0%
Nettomarge
54.0%
Gem. klant-LTV
50.000 €
Terugverdientijd
1 mo
Jaarlijkse winst
162.120 €

Aanbevolen SalesLabel-pakket

Starter (€799/mnd)
Growth (€1.279/mnd)
Scale (€1.999/mnd)

Bevallen de cijfers? Laten we ze waarmaken.

Boek een demo van 30 min met ons team. We laten zien hoe 100+ bureaus deze marges vandaag halen.

Demo boeken

Deze calculator embedden

Plaats op uw blog en verdien passieve backlinks:

<iframe src="https://sales-label.com/nl/tools/margin-calculator?embed=true" width="100%" height="900" frameborder="0" style="border-radius:12px"></iframe>