Deneyiminizi geliştirmek ve site kullanımını analiz etmek için çerezler kullanıyoruz.

S
SalesLabel
White LabelAI ÖzellikleriNasıl ÇalışırAjanslar İçinFiyatlandırmaBlog
Demo Ayırtın
  1. Ana Sayfa
  2. Tools
  3. Margin Calculator

Daha fazla keşfedin

  • White Label SaaS Platformu
  • Fiyatlar ve Planlar
  • Başarı Hikayeleri — Müşteri Sonuçları
  • Blog — Son Gelişmeler
S
SalesLabel

SalesLabel

Ürün

  • White Label
  • AI Özellikleri
  • Nasıl Çalışır
  • Fiyatlandırma

Kaynaklar

  • Blog
  • Sözlük
  • Rehberler
  • Paketleme Rehberi
  • Enablement
  • SSS

Şirket

  • İletişim
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Koşulları
  • Başarı Hikayeleri
  • Kariyer

Dil

🇬🇧English🇫🇷Français🇪🇸Español🇩🇪Deutsch🇧🇷Português🇳🇱Nederlands🇮🇹Italiano🇵🇱Polski🇧🇬Български🇳🇴Norsk🇷🇴Română🇹🇷Türkçe

© 2026 SalesLabel. Tüm hakları saklıdır.

Dünya genelindeki ajanslar için ❤️ ile yapıldı

Free tool

White-Label Marj Hesaplayıcı

SalesLabel altyapısını yeniden satarken ajansınızın ne kadar kâr ettiğini görün. Değerleri ayarlayın — sonuçlar canlı güncellenir.

Rakamlarınız

10 clients

Şu anda hizmet verdiğiniz müşteriler

2,500 ₺

Her müşterinin aylık ödediği

799 ₺

Müşteri başına aylık maliyetiniz (SalesLabel 27 000 ₺/koltuk'tan)

500 ₺

Tek seferlik onboarding maliyeti

2

Aylık imzaladığınız müşteriler

5 %

Aylık ayrılan müşteri %

10 %

Edinim için gelirin %'si

Marjlarınız

Aylık gelir
25.000 ₺
Aylık maliyet
−11.490 ₺
Aylık kâr
13.510 ₺
Brüt marj
68.0%
Net marj
54.0%
Ort. müşteri LTV
50.000 ₺
Geri ödeme süresi
1 mo
Yıllık kâr
162.120 ₺

Önerilen SalesLabel planı

Starter (27 000 ₺/ay)
Growth (43 000 ₺/ay)
Scale (67 000 ₺/ay)

Rakamları beğendiniz mi? Gerçeğe dönüştürelim.

Ekibimizle 30 dakikalık demo ayarlayın. 100+ ajansın bu marjlara nasıl ulaştığını göstereceğiz.

Demo ayarla

Bu hesaplayıcıyı gömün

Blogunuza yerleştirin ve pasif backlinks kazanın:

<iframe src="https://sales-label.com/tr/tools/margin-calculator?embed=true" width="100%" height="900" frameborder="0" style="border-radius:12px"></iframe>