Używamy plików cookie, aby poprawić Twoje doświadczenie i analizować korzystanie z witryny.

S
SalesLabel
White LabelFunkcje AIJak to działaDla AgencjiCennikBlog
Zarezerwuj Demo
  1. Strona główna
  2. Tools
  3. Margin Calculator

Dowiedz się więcej

  • Platforma SaaS White Label
  • Cennik i Plany
  • Studia Przypadków — Wyniki Klientów
  • Blog — Najnowsze Artykuły
S
SalesLabel

SalesLabel

Produkt

  • White Label
  • Funkcje AI
  • Jak to działa
  • Cennik

Zasoby

  • Blog
  • Słownik
  • Poradniki
  • Przewodnik Pakietowy
  • Enablement
  • FAQ

Firma

  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin
  • Studia Przypadków
  • Kariera

Język

🇬🇧English🇫🇷Français🇪🇸Español🇩🇪Deutsch🇧🇷Português🇳🇱Nederlands🇮🇹Italiano🇵🇱Polski🇧🇬Български🇳🇴Norsk🇷🇴Română🇹🇷Türkçe

© 2026 SalesLabel. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Stworzone z ❤️ dla agencji na całym świecie

Free tool

Kalkulator Marży White-Label

Sprawdź, ile zysku zatrzymuje Twoja agencja odsprzedając infrastrukturę SalesLabel. Dostosuj wartości — wyniki aktualizują się na żywo.

Twoje Liczby

10 clients

Klienci, których obecnie obsługujesz

2,500 €

Ile każdy klient płaci miesięcznie

799 €

Twój miesięczny koszt na klienta (SalesLabel od 799 €/seat)

500 €

Jednorazowy koszt onboardingu

2

Klienci pozyskiwani miesięcznie

5 %

% klientów odchodzących miesięcznie

10 %

% przychodu na akwizycję

Twoje Marże

Przychód miesięczny
25 000 €
Koszt miesięczny
−11 490 €
Zysk miesięczny
13 510 €
Marża brutto
68.0%
Marża netto
54.0%
Śr. LTV klienta
50 000 €
Okres zwrotu
1 mo
Zysk roczny
162 120 €

Rekomendowany plan SalesLabel

Starter (799 €/mies.)
Growth (1 279 €/mies.)
Scale (1 999 €/mies.)

Podobają Ci się liczby? Zrealizujmy je.

Umów 30-minutowe demo z naszym zespołem. Pokażemy, jak 100+ agencji osiąga te marże dziś.

Umów demo

Osadź ten kalkulator

Umieść na blogu i zdobądź pasywne backlinki:

<iframe src="https://sales-label.com/pl/tools/margin-calculator?embed=true" width="100%" height="900" frameborder="0" style="border-radius:12px"></iframe>