Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre opplevelsen din og analysere nettstedbruk.

S
SalesLabel
White LabelAI-funksjonerSlik fungerer detFor byråerPriserBlogg
Bestill demo
  1. Hjem
  2. Tools
  3. Margin Calculator

Utforsk mer

  • White Label SaaS-plattform
  • Priser og Planer
  • Kundehistorier — Kunderesultater
  • Blogg — Siste Innsikter
S
SalesLabel

SalesLabel

Produkt

  • White Label
  • AI-funksjoner
  • Slik fungerer det
  • Priser

Ressurser

  • Blogg
  • Ordliste
  • Guider
  • Pakkeguide
  • Enablement
  • FAQ

Selskap

  • Kontakt
  • Personvern
  • Vilkår
  • Kundehistorier
  • Karriere

Språk

🇬🇧English🇫🇷Français🇪🇸Español🇩🇪Deutsch🇧🇷Português🇳🇱Nederlands🇮🇹Italiano🇵🇱Polski🇧🇬Български🇳🇴Norsk🇷🇴Română🇹🇷Türkçe

© 2026 SalesLabel. Alle rettigheter forbeholdt.

Laget med ❤️ for byråer over hele verden

Free tool

White-Label Margin Kalkulator

Se hvor mye fortjeneste byrået ditt beholder ved videresalg av SalesLabel-infrastruktur. Juster verdiene — resultater oppdateres live.

Dine Tall

10 clients

Kunder du betjener nå

2,500 kr

Hva hver kunde betaler per måned

799 kr

Din månedlige kostnad per kunde (SalesLabel fra 8 500 NOK/sete)

500 kr

Engangs onboarding-kostnad

2

Kunder du signerer månedlig

5 %

% kunder som forlater månedlig

10 %

% av inntekt på akkvisisjon

Dine Marginer

Månedlig omsetning
25 000 kr
Månedlig kostnad
−11 490 kr
Månedlig fortjeneste
13 510 kr
Bruttomargin
68.0%
Nettomargin
54.0%
Gj.snittlig kunde-LTV
50 000 kr
Tilbakebetalingstid
1 mo
Årlig fortjeneste
162 120 kr

Anbefalt SalesLabel-plan

Starter (8 500 NOK/mnd)
Growth (13 600 NOK/mnd)
Scale (21 200 NOK/mnd)

Liker du tallene? La oss gjøre dem virkelige.

Bestill en 30-min demo med teamet vårt. Vi viser deg hvordan 100+ byråer oppnår disse marginene i dag.

Bestill demo

Embed denne kalkulatoren

Legg den på bloggen og få passive backlinks:

<iframe src="https://sales-label.com/no/tools/margin-calculator?embed=true" width="100%" height="900" frameborder="0" style="border-radius:12px"></iframe>